3970 посаджених дерев
Зробимо цей світ зеленішим разом!
Інша інформація
  • Споживачі хочуть екологічні, високопродуктивні будинки

    Споживачі хочуть екологічні, високопродуктивні будинки

    Світ потроху усвідомлює пришестя глобального потепління, що стимулює суспільство робити швидкі кроки по скороченню викидів вуглецю. Самим останнім з них є Декларація про чисті від вуглецю будівлях (Net Zero Carbon Buildings Declaration), підписана 23 серпня 18го року 16-ма представниками з усього світу, включаючи уряд Монреаля, Торонто і Ванкувера. Підписавши угоду, муніципальні лідери зобов’язалися прийняти правила, які гарантують, що нові будівлі будуть працювати з нульовим рівнем викидів вуглецю до 2030 року. Це складна місія, яка зажадає численних стратегій і програм, деякі з яких вже діють.

    Проте, багато будівельників задаються питанням, чи варті споживачі на стороні цих високих цілей, і якщо так, то які програми або рейтингові системи повинні прийняти будівельники, щоб задовольнити цей новий попит?

    Зрушення в бік енергоефективності був очевидний протягом багатьох років, зі змінами будівельних норм і введенням систем оцінки продуктів урядами і третіми сторонами. Споживчий попит також виріс, як показує дослідження національного ринку Канадської асоціації будівельників (CHBA) 2018 року. В ході незалежного опитування про обов’язкові якості житлового будинку, споживачі висловили явну перевагу енергоефективним домівках, тобто сертифікації по енергетичній програмі. Ясно, що Канадці (де проводиться теплоізоляційний матеріал Айсінін) знайомі з цими програмами, деякі з яких діють вже більше 20 років. Двома найбільш відомими національно регульованими програмами є EnerGuide і ENERGY STAR. Ці програми принесли енергоефективність в основне русло, так що високоякісна теплоізоляція будинку і герметичні методи будівництва сьогодні є галузевими стандартами.

    Розпорошується теплоізоляція ППУ
    Один з будівельних продуктів – пенополиуретановая розпорошується ізоляція – вже перетворився в один з найбільш енергоефективних матеріалів, які можуть використовувати будівельники будинків. Розпорошується ППУ володіє ще і герметичністю і звукоізоляційні властивості, допомагаючи контролювати вологість і звук. У той час, як багато брендів розпорошується ППУ мають високий потенціал глобального потепління (ПГП), Icynene-Lapolla розробляє теплоізоляційні продукти з низьким ПГП.

    У 2020 році Канадський уряд заборонить використання вспенивающем агентів з високим ПГП, що поставить Icynene-Lapolla на перше місце. Його склад на водній основі може похвалитися ПГП, рівним 1, на відміну від традиційних брендів розпорошується ППУ з ПГП, що перевищує 1000. Ми, в Icynene, бачили, в якому напрямку рухаються норми будівництва, і, відповідно, оновлювала свої продукти задовго до того, як це було необхідно. Чи повинні ви, як будівельник, архітектор або домовласник, думати так само? Коротка відповідь: так.

    що враховувати
    Не викликає сумнівів той факт, що споживачі в великих кількостях шукають енергоефективні будинки, а прийняття таких продуктів, як розпорошується теплоізоляція, з низьким викидом шкідливих речовин в навколишнє середовище (low VOC), просуне Вас на крок вперед, коли стандарти енергоефективності стануть частиною офіційного будівельного кодексу. Вступ в будь-яку з нових будівельних програм буде більш виваженим рішенням, заснованим на аналізі витрат і вигод вашої компанії.

    Чи будуть які-небудь з цих програм домінувати в середньостроковій і довгостроковій перспективі? На це складно відповісти. Темпи зміни правил стають занадто швидкими, щоб передбачити їх з будь-якої упевненістю. Хоча ці програми орієнтовані на використання поновлюваних джерел енергії, результати опитування CHBA показують, що канадці вже на борту і готові відмовитися від економії коштів в ім’я енергоефективності та як засіб захисту від зміни клімату. Чи готові ви як будівельник зробити аналогічний крок і привести свою компанію у відповідність з вищенаведеними програмами? Якщо це так, ви будете брати участь в серйозній трансформації ринку житла в цій країні.

    Leave a comment

    Required fields are marked *